سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در زمان غیبت که بعد از مجاهدت های طولانی و طاقت فرسا ، عالِمی از مکتب تشیّع توانست با امدادهای الهی حکومت اسلامی را جایگزین حکومت پادشاهی نماید و در برابر زور گویان و مستکبران خونخوار جهان بایستد و راه مادرش حضرت زهراء(سلام ا... علیها) را ادامه دهد توجّه به این نکته ضروری است که بدانیم در زمان حضور ائمّه (علیهم السلام) که متکفّل حقیقی حکومت اسلامی بودند مستکبران و معاندین با ایجاد فتنه ها مانع از ایجاد حکومت اسلامی به رهبری ائمّه (علیهم السلام) می شدند که نمونه های آن را از همان صدر اسلام تا زمان حضرت مهدی (سلام ا... علیه) شاهد هستیم. حال با این تفاسیر وقتی انسانهایی در حضور امام سعی در ایجاد فتنه و ایستادگی در برابر حق را دارند طبیعتاً در زمان غیبت امام این فتنه ها و ایستادگی ها در برابر حق دو چندان می شود.

همانگونه که از همان آغاز تشکیل حکومت اسلامی به دست امام خمینی (ره) دشمنان و سودجویان و معاندان در پی هر فرصتی بودند تا فتنه ای ایجاد کرده و پرچم اسلام را بر زمین بزنند و یا راه آن را عوض نمایند و برای این منظور دست به هر کاری می زدند و این فتنه ها و مقابله ها تا هم اکنون ادامه دارد.

امّا امام امّت خمینی کبیر(ره) و پس از ایشان خَلف برحقّشان رهبر معظّم انقلاب همواره با تأسّی به افشاگری ها و مقاومت هایی که حضرت زهراء(سلام ا... علیها) در دفاع از اسلام ناب و امامت داشتند ، در مقابل این فتنه ها و انحرافات ایستادگی کردند و از هیچ کاری دریغ ننمودند. این دو سلاله پاک فاطمی که شاگرد مکتب تشیّع می باشند با تمام توان ایستادگی کردند تا جاییکه رهبر معظم انقلاب بعد از فتنه سال 88 و در نماز جمعه تاریخی خطاب به امام زمان(سلام ا... علیه) عرض کردند : “ که من جان ناقابلی دارم ، جسم ناقصی دارم ، اندک آبرویی هم دارم که آن را هم خود شما به ما داده اید ، هم? اینها را من کف دست گرفته ام و در راه این انقلاب ودر راه اسلام فدا خواهم کرد...

قطعاً اینهمه فداکاری و ایستادگی و جان را در کف دست گرفتن که ما در سیره امام و رهبرمان می بینیم یادگاری از آموزه های مادر سادات (سلام ا... علیها) می باشد.

با نگاهی به تاریخ و توجّه به فرمایشات ائمّه(علیهم السلام) و رهبر عظیم الشأن انقلاب و عالمان با بصیرت هم اکنون نیز فتنه ها در اطراف ما حضور دارند و در مواقعی خاص خود را بروز می دهند ، لذا بر ماست که با تأسّی و پیروی و الگو گیری از حضرت زهراء(سلام ا... علیها) و متابعت از فرامین رهبری مواظب فتنه های دشمنان داخلی و خارجی باشیم و بصیرت خود را حفظ نموده تا بتوانیم به یاری خداوند از این فتنه ها سربلند بیرون بیاییم.

www.meysam.mahdiblog.com

ولایت


نوشته شده در پنج شنبه 90/2/29ساعت 1:22 صبح توسط سینا امیری نظرات ( ) |


Design By : Pichak

.jpg">